Rowerowy trip po Górach Świętokrzyskich CK – Zagnańsk – Samsonów – Suchedniów – Michniów-Psary – Barcza – Masłów – CK

Uncategorized
Dąb Bartek

Dąb Bartek

Strażnik Dęba Bartka

Strażnik Dęba Bartka

Samsonów

Samsonów

Samsonów

Samsonów

Rezerwat przyrody Świnia Góra

Rezerwat przyrody Świnia Góra

Suchedniów

Michniów

Michniów

Michniów

Michniów

Góry Świętokrzyskie

Dzięki Andrzej za super wypad - 80 km strzeliło :)

Dzięki Andrzej za super wypad – 80 km strzeliło 🙂

3 uwagi do wpisu “Rowerowy trip po Górach Świętokrzyskich CK – Zagnańsk – Samsonów – Suchedniów – Michniów-Psary – Barcza – Masłów – CK

  1. Piękne ! Dzięki za wrzucenie tego – już chciałem napisać, że fota z domem Wiesława za mała i przez to nie widać dobrze pełnej ”kolekcji” ale po kliknięciu widzi się ją już w całej okazałości. K…, zapamiętałem figurę złotego Buddy jako większą, więc albo mi się something pojebałos’ albo Wiesiek sprzedał większą na złom… W każdym razie następnym razem zagadajcie z nim jak będzie na podwórzu to może sprzeda wam jeden ze swoich ”żółtych albumów” za 10 zł, tylko trza koniecznie zapytać o kultową ”Ścieżkę”, ja się sfrajerzyłem nieco bo dostałem nowy materiał choć też b. dobry, jak wrócisz z długiego łyk-endu może wpadnę z nim i posłuchamy, kawałek o pierwiastkach jest genialny, psychopolo jak cholera ! Szacun dla was za wyrobienie takiej trasy.

  2. Wiesław Miernik . Bardzo ciekawi mnie , bo oprócz tego że muzykuje i produkuje wisiorki to nic o nim nie wiadomo . Znany jest powszechnie w Suchedniowie ?

Dodaj komentarz